مدرسه، حوزه و دانشگاه مراکز تعالی کشور باشند
کد خبر: 4137957
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

مدرسه، حوزه و دانشگاه مراکز تعالی کشور باشند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه معلم، محور آبادانی و توسعه کشور است، گفت: مدرسه، حوزه و دانشگاه باید مراکز برنامه‌ریزی و تحرک برای تعالی کشور باشند و به مهم‌ترین سنگر در مقابل دشمنان نظام و انقلاب تبدیل شوند.

فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 12 اردیبهشت در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: جایگاه معلم یک جایگاه بسیار والا و ارزنده است چرا که اولین معلم بشریت، خود خداوند متعال و دومین معلم پیامبر(ص) است و از این حیث شأن معلم در قالب تعریف و تمجید نمی‌گنجد.

وی با اشاره به اینکه معلم، محور آبادانی، توسعه و پیشرفت کشور است، افزود: مدرسه، حوزه و دانشگاه باید مراکز برنامه‌ریزی و تحرک برای تعالی کشور باشند و به مهم‌ترین سنگر در مقابل دشمنان نظام و انقلاب تبدیل شوند.

نماینده مردم کردستان مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید چالش‌ها و مشکلات موجود در نظام تعلیم و تربیت مرتفع گردد، افزود: در همه جا مشکلات وجود دارد اما با تلاش می‌توان بر این مشکلات فائق آمد لذا در هر سنگری باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا این مشکلات مرتفع شود.

وی اظهار کرد: باید از ظرفیت نخبگان جامعه و استعدادهای بالقوه ای که در مجموعه عظیم آموزش و پرورش وجود دارد بهره بگیریم و با خود باوری، اعتماد به نفس و توکل به خداوند متعال چرخ های تولید و اقتصاد را به حرکت در آوریم.

ماموستا رستمی در پایان یادآور شد: سعی کنیم فرهنگ نقدپذیری را گسترش داده، بر نفس خود مدیریت داشته و ضمن مدارا که مورد تأکید بزرگان دین نیز بوده است، جامعه را به مسیر سعادت و خوشبختی هدایت کنیم.

انتهای پیام
captcha