مرحله نخبگانی مسابقات قرآن، عترت و نماز خوزستان در گتوند برگزار می‌شود
کد خبر: 4138005
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
از 13 تا 15 اردیبهشت

مرحله نخبگانی مسابقات قرآن، عترت و نماز خوزستان در گتوند برگزار می‌شود

مرحله نخبگانی هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان از فردا چهارشنبه 13 ارديبهشت به مدت سه روز در شهرستان گتوند برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن، عترت و نماز خوزستانمسعود حمیدی‌نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: مرحله نخبگانی هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان از فردا چهارشنبه 13 اردیبهشت به مدت سه روز در شهرستان گتوند برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این مرحله منتخبان جشنواره‌های قطبی مسابقات قرآن استان در دو بخش دختران و پسران با یکدیگر رقابت می‌کنند. 

حمیدی‌نژاد افزود: این مسابقات با شرکت بیش از ۶۰۰ دانش آموز متوسطه اول و دوم در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن کریم (رشته‌های جزء سی، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، فهم قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، مداحی(پسران)، دعاخوانی (دختران)، اذان (پسران)، احکام و انشای نماز  برگزار می‌شود. 

گفتنی است، جشنواره‌های قطبی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز استان خوزستان از ۳ تا ۲۰ اسفند در شهرستان‌های رامشیر، کارون و لالی برگزار شد و ۳ هزار و ۴۵۰ دانش آموز از سراسر استان در این مسابقات شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha