معلمان دانش‌آموزان را برای حضور در مساجد تشویق کنند
کد خبر: 4138881
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

معلمان دانش‌آموزان را برای حضور در مساجد تشویق کنند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وظیفه ما حفظ مبانی و اصول انقلاب اسلامی است و این رسالت شب و روز نمی‌شناسد، گفت: معلمان می‌توانند دانش‌آموزان را برای حضور در مساجد و برنامه‌های مذهبی تشویق کنند.

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس

به گزارش ایکنا از گیلان، محمدرضا احمدی، نماینده مردم رشت در مجلس امروز، 16 اردیبهشت‌ماه در همایش تجلیل از معلمان نمونه استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۷ هزار شهید دانش‌آموز و معلم اظهار کرد: همه این شهدایی که امنیت و آسایش را برای ما ارزانی کردند، پشت همین میز و نیمکت‌هایی نشستند که معلمان مسیر سعادت و تعالی را برای آنها تبیین کردند.

وی با بیان اینکه معلمان سربازان گمنامی هستند که بدون خم به ابرو آوردن، جوانان در طراز انقلاب اسلامی تربیت می‌کنند، افزود: آینده این کشور، پیشرفت و ادامه حرکت این کشور دست معلمان است و اگر هر جا مشکلی داریم و یا به پیشرفتی رسیدیم باید ریشه آن را در مدرسه جستجو کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: جهاد و شهادت فقط در عرصه میدان جنگ نیست بلکه این مفاهیم همان‌هایی است که شما معلمان بدون چشم‌داشت در مدرسه معنا کردید، بسیاری از شما معلمان در دوران کرونا این مفاهیم را ثابت کردید که با عشق و جانفشانی پای دانش‌آموزان ماندید.

احمدی با تأکید بر اینکه وظیفه ما حفظ مبانی و اصول انقلاب اسلامی است و این وظیفه شب و روز نمی‌شناسد، بیان کرد: شما معلمان می‌توانید دانش‌آموزان را برای حضور در مساجد و برنامه‌های مذهبی تشویق کنید؛ عشق به پرچم را شما باید به دانش‌آموزان یاد بدهید و برای جهاد تبیین آماده کنید، معلمان باید از کیان جمهوری اسلامی دفاع کنند لذا در این راه نسبت به دانش‌آموزان احساس وظیفه می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha