برگزاری دوره آموزش تخصصی استعداد‌های قرآنی در کرمانشاه
کد خبر: 4139061
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
ویژه نوجوانان ۹ تا ۱۴ سال؛

برگزاری دوره آموزش تخصصی استعداد‌های قرآنی در کرمانشاه

دوره آموزش تخصصی استعداد‌های قرآنی ویژه نوجوانان پسر ۹ تا ۱۴ سال به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کرمانشاه با همکاری دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

دوره آموزش تخصصی استعداد‌های قرآنی در کرمانشاه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره آموزش تخصصی استعداد‌های قرآنی خبر داد و اظهار کرد: دوره تخصصی یاد شده به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کرمانشاه با همکاری دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره به منظور شناسایی نوجوانان پسر ۹ تا ۱۴ سال که دارای هوش و گوش موسیقیایی و صوت مناسب همچنین مستعد در حوزه قرائت باشند برگزار می‌شود و از اهداف آن تسهیل شرایط لازم برای رشد و شکوفایی استعداد آنان و افزایش توانمندی علمی، معرفتی و مهارتی با رویکرد قرآنی است.

شرایط دوره تخصصی

سلیمی تصریح کرد: شرط پذیرش در آزمون ورودی صوت تقلیدی است که از ده روز قبل از آزمون ورودی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه تأکید کرد: شرکت‌کنندگان نباید عضو طرح‌های مشابه (طرح اسوه و طرح ملی تلاوت) باشند.

وی یادآور شد: در این طرح هیچ کتابی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار نمی‌گیرد و صرفاً آموزش‌ها بر اساس قرائت تقلیدی است.

سلیمی در پایان افزود: شروع دوره یاد شده از خردادماه سال جاری خواهد بود و به مدت ۶ ماه برگزار می‌شود همچنین ثبت‌نام از ۱۶ اردیبهشت آغاز و تا ۲۸ ماه جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۵۴۲۸۰۴۲۲ تماس بگیرند و یا در ایتا sadatjamshidi@ پیام دهند.

انتهای پیام
captcha