ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در سیستان‌وبلوچستان آغاز شد
کد خبر: 4139472
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در سیستان‌وبلوچستان آغاز شد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان‌وبلوچستان از آغاز ثبت‌نام چهل‌و‌ششمین دوره رقابت‌های سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در این استان خبر داد.

قرآنبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امورخیریه استان، حجت‌الاسلام محسن مومنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان‌وبلوچستان، گفت: رقابت‌های قرآنی ویژه آقایان و بانوان در رده سنی بالای ۱۸ سال در این استان انجام می‌شود.

وی با اعلام خبر آغاز نام‌نویسی چهل‌وششمین دوره رقابت‌های سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در سیستان‌وبلوچستان، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی در بخش‌های آوایی، گروهی، معارفی عمومی و معارفی تخصصی تا ۱۵ خرداد به درگاه http://www.quraniran.ir مراجعه کنند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان‌وبلوچستان، بخش آوایی انفرادی را شامل رشته‌های حفظ کل، ۲۰، ۱۰ و 5 جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی مطرح کرد و افزود: بخش گروهی این دوره از رقابت‌ها مربوط به رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم است همچنین در بخش معارف عمومی رشته ترجمه شامل سوره‌های یاسین و الرحمن، بخش معارف تخصصی رشته‌های معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه را شامل می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha