اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در رشت برگزار شد
کد خبر: 4140338
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در رشت برگزار شد

آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره استانی «حبیب» با حضور مسئولین استانی، پدر شهید آرمان علی وردی و فرزند زنده یاد فرج‌الله سلحشور عصر امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار و از برگزیدگان جشنواره تجلیل شد.

اختتامیه جشنواره استانی حبیب در رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره استانی «حبیب» با حضور آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و اسدالله عباسی، استاندار و حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و پدر شهید آرمان علی وردی و فرزند زنده یاد فرج‌الله سلحشور عصر امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار و از برگزیدگان جشنواره تجلیل شد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در این مراسم با بیان اینکه در برگزاری مناسبت‌های فرهنگی و هنری باید به شهدا و گسترش فرهنگ شهادت توجه شود، اظهار کرد: هنرمندانی همانند فرج‌الله سلحشور در قالب هنر و روایت شهادت و ایثار را به جهانیان معرفی کردند که جای تقدیر و سپاس دارد.

وی با اشاره به نقش برنامه‌های فرهنگی همانند جشنواره حبیب در اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه افزود: می‌توان از طریق اجرای برنامه‌هایی مثل جشنواره رسانه‌ای حبیب به معرفی هنرمندان این استان برای نسل جدید پرداخت.

استاندار گیلان یکی از اهداف و برنامه‌های دشمن را گسترش و نفوذ به کشور از طریق جنگ ترکیبی و نرم دانست و بیان کرد: دشمنان ایران بی رحمانه‌ترین حملات‌ را از طریق جنگ ترکیبی و شناختی علیه نظام مقدس جمهوری ایجاد کردند، ولی می‌توان با اجرای برنامه‌های فرهنگی تمامی توطئه‌های استکبار را خنثی کرد.

عباسی با تأکید بر معرفی هنرمندان جوان در جامعه و نسل جدید تصریح کرد: در این مرز و بوم جوانان بسیار هنرمند در حوزه‌های هنری و فرهنگی وجود دارند که هر کدام دارای ایده‌های خلاقانه در حل مشکلات جامعه در عرصه‌های مختلف هستند ولی متأسفانه بعضا برخی از این افراد ناشناخته مانده‌اند.

انتهای پیام
captcha