389 نفر در مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی ثبت‌نام کردند
کد خبر: 4140500
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
تاکنون

389 نفر در مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی ثبت‌نام کردند

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی اعلام کرد: تاکنون 389 نفر جهت شرکت در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی ثبت‌نام کردند.

حجت الاسلام حسن دهقانی

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا، با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از 16 اردیبهشت، افزود: داوطلبان از زمان اعلام شده تا 15 خرداد فرصت ثبت‌نام در رشته‌های آوایی، معارفی عمومی، معارفی تخصصی و گروهی را دارند و می‌توانند جهت شرکت در مسابقات از طریق آدرس به نشانی www.quraniran.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این مسابقات در بخش آوایی در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، در بخش گروهی در رشته‌های هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی، در بخش معارفی عمومی در رشته‌های ترجمه سوره‌های «یاسین و الرحمن» و در بخش معارفی تخصصی در رشته‌های معارف قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

دهقانی با بیان اینکه استقبال قرآنیان از ثبت‌نام قابل است و انتظار ما این است که شهرستان‌های پرجمعیت امار ثبت‌نامی‌هایشان بیشتر باشد، افزود: خوشبختانه تا امروز، 23 اردیبهشت که فقط یک هفته از ثبت‌نام می‌گذرد 389 نفر در رشته‌های مختلف نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کردند.

دهقانی آمار ثبت‌نام انجام شده در شهرستان‌های مختلف را بدین شرح اعلام کرد: اراک 183 نفر، ساوه 58 نفر، زرندیه 33 نفر، خمین 29 نفر، آشتیان 27 نفر، تفرش و شازند هرکدام 13 نفر، دلیجان، خنداب  کمیجان هرکدام 9 نفر، محلات 8 نفر، فراهان 7 نفر.

وی بیان کرد: برای حضور گسترده در مسابقات علاوه بر تبلیغات مجازی به تبلیغ و دعوت چهره به چهره و حضوری نیز نیازست. امیدست در امر تبلیغ و ترویج قرآن همه یار و یاور یکدیگر باشیم. برای تحقق اهداف از شهرستان‌ها حتی روستاها نباید غفلت کرد.

انتهای پیام
captcha