مؤسسه قرآنی «رسالت توحید حق تعالی» در کامیاران مجوز تأسیس دریافت کرد
کد خبر: 4140575
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

مؤسسه قرآنی «رسالت توحید حق تعالی» در کامیاران مجوز تأسیس دریافت کرد

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از بررسی پرونده‌های ارسالی مؤسسات قرآن و عترت استان‌های کشور در معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: مؤسسه قرآنی «رسالت توحید حق تعالی» از استان کردستان مجوز تأسیس دریافت کرد.

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان، گفت: پرونده‌های ارسالی مؤسسات قرآن و عترت استان‌های کشور در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه پرونده 11 مؤسسه قرآنی کشور مطرح و در نهایت با 9 پرونده تقاضای تأسیس مؤسسات موافقت شد، افزود: در این نشست مؤسسه قرآنی «رسالت توحید حق تعالی» از استان کردستان مجوز تأسیس دریافت کرد.

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اعلام اینکه این مؤسسه قرآنی با مدیریت مجتبی احمدی فعالیت خود را در سطح شهرستان کامیاران آغاز خواهد کرد، بیان کرد: امیدواریم با تأسیس این مؤسسه قرآنی در کامیاران زمینه تربیت و رشد و شکوفایی استعدادهای قرآنی این شهرستان بیشتر فراهم شود.

وی افزود: دو مؤسسه قرآن و عترت با عناوین مؤسسه «چراغ روشن قرآن» به مدیریت فریده بابا صفری و مؤسسه «سرچشمه رحمت» به مدیریت گونا فتحی سال 1400 در کامیاران تأسیس و راه‌اندازی شدند.

گلباغی گفت: واگذاری فعالیت در حوزه قرآنی به مؤسسات یکی از اقدامات خوب است که می‌تواند در کنار آموزش‌های لازم در این زمینه در شناسایی استعدادها و بهره گرفتن صحیح از ظرفیت‌ها نقش برجسته‌ای داشته باشد.

انتهای پیام
captcha