حمایت کمیته امداد از ۸۶۰ کودک یزدی مبتلا به سوءتغذیه
کد خبر: 4140853
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

حمایت کمیته امداد از ۸۶۰ کودک یزدی مبتلا به سوءتغذیه

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد به‌منظور کمک به امنیت تغذیه نیازمندان، ضمن حمایت از ۸۶۰ کودک کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه، ماهانه ۱۲۵ هزار تومان به حساب هر یک واریز می‌کند.

محمد شجاعانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه کمک به امنیت تغذیه نیازمندان از جمله برنامه‌های حمایتی این نهاد است گفت: این نهاد به‌منظور کمک به امنیت تغذیه نیازمندان، ضمن حمایت از 860 کودک کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه، ماهانه 125 هزار تومان به حساب هر یک واریز می‌کند.

وی افزود: سال گذشته جمعاً 642 میلیون تومان به ‌حساب خانوار مشمول برنامه امنیت غذایی واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد یزد، کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند را از دیگر خدمات این نهاد برشمرد و با اشاره به بهره‌مندی 229 نفر از مادران باردار و شیرده از خدمات امداد اظهار کرد: همچنین ماهانه مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به حساب این افراد واریز شده که جمعاً بالغ بر ۵۷۰ میلیون تومان در این زمینه پرداخت شده است.

شجاعان افزود: در حال حاضر ۱۲۰ نفر از سرپرستان خانوار زیر پوشش این نهاد نیز بیمار خاص و صعب العلاج هستند که در سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان برای کمک‌هزینه فرانشیز، خدمات درمانی و کمک به تأمین تجهیزات درمانی به حساب آنها واریز شده است.

انتهای پیام
captcha