طرح شایستگان در مؤسسه مهد قرآن اصفهان اجرا می‌شود
کد خبر: 4143304
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

طرح شایستگان در مؤسسه مهد قرآن اصفهان اجرا می‌شود

مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان گفت: طرح شایستگان با هدف معرفی قرآن‌آموزان شاخص این مؤسسه در عرصه‌های علمی، هنری، اجتماعی و ورزشی اجرا می‌شود.

حسین خاکساری هرندی مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن اصفهانحسین خاکساری هرندی، مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از اجرای طرح شایستگان ویژه قرآن‌آموزان این مؤسسه خبر داد و اظهار کرد: تلقی عموم مردم این است که دامنه فعالیت جامعه قرآنی فقط به حوزه قرآن محدود می‌شود، در حالی که فعالان قرآنی در زمینه‌های هنری، ورزشی، اجتماعی و علمی هم شاخص‌اند. برای نمونه، بسیاری از آنها رتبه‌های برتر کنکور، جراح و پزشک، استاد دانشگاه، نماینده مجلس، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و... هستند.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح شایستگان، معرفی فعالان قرآنی شاخص به‌عنوان الگو برای جوانان و نوجوانان است تا بدانند همزمان با فعالیت در زمینه حفظ، قرائت و تفسیر قرآن، می‌توان به دیگر عرصه‌ها مانند هنر و ورزش نیز پرداخت. خانواده مهد قرآن کریم بسیار بزرگ است و چنین نمونه‌هایی فراوان دارد.

مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان افزود: بعد از اطلاع‌رسانی در خصوص طرح، ثبت‌نام و بارگذاری مدارک مشمولان صورت می‌گیرد و در ادامه، مجموعه‌ای شامل مشخصات و رزومه این افراد تهیه و به‌صورت مرحله‌ای از آنها تقدیر می‌شود.

وی بیان کرد: کسانی که قصد شرکت در این طرح را دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.mehad.org در قسمت شایستگان، اطلاعات اولیه و فعالیت خود در هر یک از شاخه‌های قرآن و معارف، علمی، هنری، اجتماعی و ورزشی را ثبت کنند و منتظر تماس ما باشند. در 6 ماه اول سال جاری، اطلاعات دریافتی از مخاطبان جمع‌آوری و پالایش می‌شود و در 6 ماه دوم، از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید.

زهراسادات مرتضوی

انتهای پیام
captcha