نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4144678
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در کرمانشاه برگزار شد

نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کرمانشاه با حضور مدیرعامل اتحادیه قرآنی و رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان با حضور اعضای این هیئت صبح امروز برگزار شد.

نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کرمانشاه در طی سال‌جاری با حضور مدیرعامل اتحادیه قرآنی و رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان با حضور اعضای آن صبح امروز در دفتر اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه، اظهار کرد: در این مسیر سعی داریم جامعه هدف با استفاده از شیوه‌های مؤثر و کارآمد با الهام از سیره زندگی حضرت زهرا(س) در جامعه به منظور ترویج این شیوه زندگی نقش ایفا کنند.

وی افزود: بانوان قرآنی می‌توانند گره‌گشای مشکلات جامعه قرآنی باشند و هر کجا پیشرو و پیشگام باشند مسائل به بهترین شکل ممکن حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی تصریح کرد: در این برهه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی می‌توانند پیشگام ترویج و تقویت مبانی قرآنی در جامعه باشند.

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در ادامه، بیان کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند برنامه‌ریزی فرهنگی هستیم و دغدغه بانوان هیئت اندیشه‌ورز قرآنی امروز پرداختن به موضوعات مهم حول این محور باید باشد.

وی با تأکید بر حفظ بقا و تقویت هیئت اندیشه‌ورز بانوان و لزوم ارتقاء وضعیت بانوان فعال قرآنی در کشور، افزود: ظرفیت عظیم بانوان قرآنی باید در راستای شبکه‌سازی، مطالبه‌گری و پیگیری مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

سلیمی با اشاره به مأموریت هیئت اندیشه‌ورز قرآنی، گفت: هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی و مشخص شدن نقش این هیئت در سند بالادستی همچنین ایجاد تصویر میدانی از فعالیت‌های بانوان فعال قرآنی از موارد مهمی است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه با اشاره به برخی از نکات و برنامه‌های ارائه شده توسط اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان، یادآور شد: بانوان قرآنی در قالب این هیئت کار مهمی را آغاز کرده‌اند که اسباب خیر برای آینده این استان شده بنابراین تمام نکاتی که در این جلسه مطرح شد بسیار صحیح است و بر این مبنا باید کار‌های خوبی پیش‌بینی شود.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های اتحادیه قرآنی در ایام دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) در استان، گفت: اتحادیه قرآنی کرمانشاه با همکاری اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی ویژه برنامه‌های بسیاری را در استان طی این ایام برگزار می‌کند که امیدواریم این همکاری طی سال و در مناسبت‌های مختلف ادامه یابد.

انتهای پیام
captcha