کمک 182 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان یزدی
کد خبر: 4146605
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

کمک 182 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان یزدی

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: 300 مرکز نیکوکاری در سه بخش محله‌محور، تخصصی و صنفی با شعار «مردم برای مردم» بیش از ۱۸۲ میلیارد تومان به نیازمندان یزدی کمک کردند.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد استان یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه شبکه گسترده نیکوکاری در سطح استان با محوریت مراکز نیکوکاری مسئولیت برقراری پیوند و واسطه بین نیازمندان و خیران هستند گفت: ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سه بخش محله‌محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در این استان بیش از ۱۸۲ میلیارد تومان به نیازمندان یزدی کمک کردند.

وی افزود: افراد نیازمند و یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی کرده‌اند که مستحق دریافت کمک هستند می‌توانند به مراکز نیکوکاری در محلات مراجعه کنند و یا با ارتباط با دفاتر کمیته امداد هماهنگی‌های لازم برای ثبت اطلاعات افراد نیازمند و بررسی وضعیت آنان برای ارائه خدمات موردنیاز انجام شود.

شجاعان ادامه داد: مراکز نیکوکاری سال گذشته بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند و همچنین در ماه مبارک رمضان نقش ارزنده و مؤثری در طرح‌های اطعام مهدوی، تأمین بسته‌های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان ایفا کردند.

وی گفت: کمک‌های مراکز نیکوکاری که توسط خیران صورت گرفته است به‌صورت نقد و کالا در بخش‌های مختلفی ازجمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، اطعام، مسکن، درمان، کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی (معیشت)، نذر و قربانی، پوشاک و البسه و صدقات به مراکز نیکوکاری بوده است.

انتهای پیام
captcha