دوره توانمندسازی مدیران و مربیان قرآنی کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4147026
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

دوره توانمندسازی مدیران و مربیان قرآنی کرمانشاه برگزار می‌شود

به همت اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه دو دوره توانمندسازی مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی کرمانشاه برگزار می‌شود.

پیمان سلیمی مدیر عامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و مربیان قرآنی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: برگزاری چنین دوره‌های آموزشی در مسیر ایجاد یک وحدت رویه در جذب و آموزش قرآن‌آموزان و کشف استعداد‌های قرآنی در سنین پایین یک ضرورت است.

وی به نهادیه‌سازی فرهنگ قرآن و ایجاد انس با قرآن در جامعه اشاره کرد و گفت: به کارگیری روش‌های نوین تدریس قرآن و ایجاد علاقه و انگیزه بین کودکان از اولویت‌های کاری و مهم‌ترین دغدغه مؤسسات و متولیان این امر است.

سلیمی با اشاره به محور اصلی مباحث این دوره‌های آموزشی، افزود: جهاد تبیین، ارتقای مهارت‌های قرآنی، سواد رسانه‌ای و تبادل تجربیات و هم‌اندیشی مدیران مراکز و مربیان قرآنی، تبیین سبک زندگی سالم و ارائه مصادیق سبک زندگی قرآنی از سرفصل‌های این دوره‌های آموزشی خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه از سوی اتحادیه قرآنی استان اعطا می‌شود و زمان برگزاری آن نیمه دوم تیرماه سال‌جاری خواهد بود همچنین اطلاعات لازم و نحوه ثبت‌نام درخصوص این دوره از طریق کانال اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه اعلام می‌شود و ظرفیت هر دوره ۵۰ نفر است.

انتهای پیام
captcha