کتاب «مدیریت شهری در ایران اسلامی» رونمایی شد
کد خبر: 4147512
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

کتاب «مدیریت شهری در ایران اسلامی» رونمایی شد

کتاب «مدیریت شهری در ایران اسلامی» نوشته امیرحسین حسینی در قالب نشست تخصصی زرین قلم به همت فرهنگسرای رسانه رونمایی شد.

«مدیریت شهری در ایران اسلامی» رونمایی شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، مراسم رونمایی از کتاب «مدیریت شهری در ایران اسلامی» در دویست و هفتاد و ششمین نشست تخصصی زرین قلم به همت کانون آیه فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

در این مراسم سیدامیرحسین حسینی، نویسنده کتاب و دبیر کانون آیه در فرهنگسرای رسانه، تورج فرهادی، شهردار منطقه ۱۹ و جمعی از پژوهشگران و فعالان حوزه مدیریت شهری حضور داشتند.

فرهادی در این نشست با اشاره به اهمیت شهر به عنوان مظروف برای پرورش انسان گفت: شهر اسلامی ایرانی با معماری و شهرسازی الهام گرفته از تمدن ایرانی با نقش معماری اسلامی در تربیت و پرورش انسان اهمیت ویژه‌ای دارد و باید این مسئله را مورد توجه قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بصیر سلحشورنیا، از پژوهشگران حوزه مدیریت شهری با تأکید بر نقش شهرداری‌ها بر سبک زندگی گفت: تأثیر شهرداری‌ها بر مدیریت شهر می‌تواند مشکلات بسیار زیادی از شهروندان را در زمینه مسکن حل و فصل کند. همچنین معماری اسلامی نقش زیادی در تعالی انسان به ویژه در طراحی شهری دارد.

در بخش دیگری از این نشست، محمدرضا توکلی ضمن نقد و بررسی کتاب «مدیریت شهری در ایران اسلامی» بر اهمیت نوشتن کتاب‌هایی در حوزه مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: چنین کتا‌ب‌هایی تجربه جدید دانشی در حوزه‌های تخصصی است که انتشار آنها اهمیت زیادی دارد و باید با استفاده از تجارب مدیران و علم و اندیشه جوانان در ارتقا مقوله مهم مدیریت شهری اقدام کرد.

سیدامیرحسین حسینی، نویسنده این کتاب تصریح کرد: در نگارش کتاب «مدیریت شهری در ایران اسلامی» از تجارب فرهادی، شهردار منطقه ۱۹ بهره گرفته‌ام و امیدوارم مورد توجه مخاطبان آن به ویژه مدیران شهری قرار گیرد.

در پایان این مراسم از کتاب «مدیریت شهری در ایران اسلامی» رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha