اعطای ۱۵ میلیارد تومان کمک‌هزینه جهیزیه به مددجویان یزدی
کد خبر: 4148064
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

اعطای ۱۵ میلیارد تومان کمک‌هزینه جهیزیه به مددجویان یزدی

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه ۶۲۰ نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت، زوج‌های نیازمند و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت به ارزش ۱۵ میلیارد تومان خبر داد.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد در حاشیه نمایشگاه ازدواج آسان که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد در حال برگزاری است، با اشاره به ایجاد کمیته راهبری جهیزیه با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری، اصناف و صاحبان صنایع به‌منظور تأمین جهیزیه موردنیاز نوعروسان نیازمند گفت: کمیته امداد استان یزد در سال گذشته نسبت به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه ۶۲۰ نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت، زوج‌های نیازمند و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت اقدام کرده است.

وی با بیان رویکرد این نهاد در تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ ازدواج آسان افزود: این نهاد سال گذشته ۱۵ میلیارد  تومان برای کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند و کمک به امر ازدواج آنان هزینه کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به نحوه مشارکت نیکوکاران در تأمین جهیزیه موردنیاز نوعروسان تحت حمایت این نهاد بیان کرد: زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان فراهم است و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد در سطح استان و با تعیین نیت خاص برای ازدواج مددجویان تحت حمایت، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح «کوثر» به این نهاد اهدا کنند.

وی یادآور شد: کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه نیازمندان و مددجویان تحت حمایت از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha