پیشرفت کشور در فناوری هسته‌ای موجب حیرت جهانیان شده است
کد خبر: 4148190
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
آیت‌الله علما:

پیشرفت کشور در فناوری هسته‌ای موجب حیرت جهانیان شده است

امام جمعه کرمانشاه گفت: با وجود تحریم‌های همه‌جانبه از سوی استکبار، حرکت بالنده کشور در پیشرفت فناوری هسته‌ای موجب حیرت جهانیان شده است.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نقش فناوری هسته‌ای در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: فناوری هسته‌ای اساس پیشرفت و توسعه همه کشور است.

وی افزود: فناوری هسته‌ای کاربرد‌های فراوانی دارد و در بخش‌های مختلفی چون تولید انرژی برق، پزشکی و ... کلید دستیابی به دانش روز دنیا است.

آیت‌الله علما گفت: موفقیت‌های چشمگیر کشور با وجود تحریم‌های همه جانبه از سوی استکبار و حرکت بالنده کشور در پیشرفت فناوری هسته‌ای موجب حیرت جهانیان شده است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه ازدواج را ضامن سلامت روانی و معنوی دانست و افزود: جوانان و خانواده‌ها با الگو گرفتن از زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ساده‌زیستی را در زندگی سرلوحه کار خود قرار دهند و اجازه ندهند تشریفات غیرضرور اساس زندگی آنان را تحت شعاع قرار دهد.

یادآور می‌شود، پیکر شهید «مهدی شاه‌ملکی» دومین شهید مدافع امنیت کرمانشاه در این هفته پس از نماز جمعه امروز از مقابل مسجد جامع تشییع شد.

انتهای پیام
captcha