دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز قرآنی در آق‌قلا برگزار شد
کد خبر: 4148332
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز قرآنی در آق‌قلا برگزار شد

دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز قرآنی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا و جمعی از بانوان فعال قرآنی امروز، ۲۷ خردادماه در اداره تبلیغات اسلامی آق‌قلا برگزار شد.

جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در اق قلابه گزارش ایکنا از گلستان، دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز قرآنی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا و جمعی از بانوان فعال قرآنی امروز، 27 خردادماه در اداره تبلیغات اسلامی آق‌قلا برگزار شد. حجت‌الاسلام نادرپور، رئیس تیبلغات اسلامی شهرستان آق‌قلا با بیان اینکه یکی از کارآمدی نسخه‌های دین در نجات مردم است، گفت: خدا در قرآن و روایات معصومین(ع) می‌فرماید یکی از نسخه‌های جامع رشد اقتصادی و اخلاقی و فرهنگی و نظامی که می‌تواند برای جوامع بشری راه‌گشا هست قرآن است.

رئیس تبیلغات اسلامی شهرستان آق‌قلا تصریح کرد: دشمن به‌دنبال القا ناکارآمدی نظام اسلامی و منحرف کردن اذهان عمومی است که دستاوردهایی که بر پایه دین اسلام به‌وجود آمده وارونه جلوه دهد، لذا باید به جهاد‌ تبیینی که مدنظر مقام معظم رهبری بیشتر توجه کرده و دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنیم.

همچنین در این جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های قرآنی سه ماهه دوم سال، پیگیری موضوعات سه ماه اول سال، پیگیری احکام اعضای هیئت اندیشه‌ورز، سرکشی و دیدار با مسئولان خانه‌های قرآنی شهرستان، حمایت و مشارکت از برنامه‌های قرآنی، حمایت از برگزاری اردوهای زیارتی، فرهنگی، تفریحی خانه‌های قرآنی و تأمین بخشی از هدایا و جوایز به فعالان قرآنی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha