چهار داور کردستانی موفق به کسب مجوز داوری مسابقات قرآن شهرستانی شدند
کد خبر: 4148344
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

چهار داور کردستانی موفق به کسب مجوز داوری مسابقات قرآن شهرستانی شدند

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه کردستان از برگزاری دوره آموزشی داوری مسابقات قرآن مرحله شهرستانی در استان خبر داد و گفت: چهار داور کردستانی موفق به کسب مجوز داوری مسابقات شهرستانی اوقاف و امور خیریه استان شدند.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: با توجه به اینکه در برخی استان‌های کشور کمبود داور داریم لذا سازمان اوقاف و امور خیریه دوره‌های آموزشی ارتقای سطح داوران قرآنی را برای تأمین داوران قرآنی مرحله شهرستانی برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تربیت نیروی مورد نیاز برای داوری مسابقات سراسری قرآن مرحله شهرستانی ذکر کرد و افزود: این دوره آموزشی در دو بخش بانوان و آقایان به صورت تفکیک در روزهای 9 و 10 خرداد و 16 و 17 خردادماه برگزار شد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه کردستان بیان کرد: این دوره آموزشی به صورت برخط برای داوران کردستانی برگزار شد که آزمون‌های دوره آموزشی به صورت کتبی و شفاهی  به صورت آنلاین انجام شد.

وی از اعلام نتایج این دوره آموزشی در 27 خردادماه خبر داد و گفت: چهار داور کردستانی موفق به کسب مجوز داوری مسابقات شهرستانی اوقاف و امور خیریه استان شدند.

همتی با اشاره به اینکه سه بانو و یک آقا موفق به دریافت مجوز داوری مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه شدند، یادآور شد: ژاله حیدری‌مقدم در رشته تجوید، بیان شاکری در رشته حفظ، زهرا منبری و فریدون رشیدی هر دو در رشته صوت موفق به کسب مجوز شدند.

انتهای پیام
captcha