آغاز پذیرش بدون کنکور در مرکز علمی ـ‌ کاربردی جهاددانشگاهی سمنان
کد خبر: 4148564
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

آغاز پذیرش بدون کنکور در مرکز علمی ـ‌ کاربردی جهاددانشگاهی سمنان

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۱۵ کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.

پذیرش بدون کنکور دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حوریه عربیان، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان عصر روز گذشته 27 خرداد، در جمع خبرنگاران از پذیرش بدون آزمون دانشجو در سال تحصیلی جدید، در ۱۵ کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان  خبر داد.

وی افزود: ثبت‌نام دوره کارشناسی از ۲۸ خردادماه در هفت کد رشته تحصیلی شامل تربیت مربی، حسابداری، حقوق، مددکاری اجتماعی، مدیریت امور اداری، فناوری اطلاعات و پشتیبانی سیستم‌های رایانه‌ای آغاز و تا ۴ تیرماه ادامه دارد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان اظهار کرد: در مقطع کاردانی نیز در هشت کد رشته شامل مدیریت امور اداری، تربیت مربی، حسابداری، حقوق، مددکاری اجتماعی، فناوری اطلاعات و پشتیبانی سیستمهای رایانه‌ای و هتلداری پذیرش دانشجو انجام که متقاضیان می‌توانند از ۱۸ لغایت ۲۵ تیرماه دیماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

عربیان یادآور شد: دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان به آدرس سمنان، بلوار قائم، بلوار دانشجو  و یا تماس با شماره‌های  ۳۳۳۳۷۱۴۱ و ۳۳۳۳۷۲۵۴ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان افزود: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، لابراتوآر زبان خارجه و کامپیوتر، آزمایشگاه، کتابخانه مکان مناسبی برای علاقمندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha