جشنواره خوشنویسی «آیه حجاب» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4148909
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

جشنواره خوشنویسی «آیه حجاب» در لرستان برگزار می‌شود

جشنواره‌ خوشنویسی استانی با موضوع کتابت «آیه حجاب» در چهار بخش خوشنویسی، نقاشی‌خط، تایپوگرافی و سیاه‌مشق در لرستان در حال برگزاری است.

جشنواره خوشنویسیبه گزارش ایکنا از لرستان، جشنواره‌ خوشنویسی استانی در چهار بخش خوشنویسی، نقاشی‌خط، تایپوگرافی و سیاه‌مشق با موضوع کتابت آیه‌ شریفه‌ حجاب «وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ؛ و زینت و آرایش خود را بر بیگانه آشکار نسازند» در لرستان برگزار می‌شود.
 
علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند عبارت «وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ» را در یکی از شاخه‌های خوشنویسی، نقاشی‌خط، تایپوگرافی یا سیاه‌مشق نوشته و تصویر آن‌ را از طریق پیام‌رسان سروش برای دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال کنند.
 
شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و آثار دانش‌آموزان در بخش دانش‌آموزی داوری می‌شود، هر نفر در هر شاخه فقط مجاز به ارسال یک اثر است، اندازه و تکنیک اجرایی آثار آزاد است، نوع خط در شاخه‌ خوشنویسی آزاد است.
 
در شاخه‌ تایپوگرافی، اجرای  کامپیوتری  مجاز بوده و  لازم است فایل اثر با  فرمت JPG و  با رزولوشن 300DPI برای دبیرخانه ارسال شود.
 
دبیرخانه در انتشار آثار به صورت یک کتاب نفیس مجاز است، کتاب جشنواره برای تمامی برگزیدگان به صورت رایگان ارسال خواهد شد و برای تمامی شرکت‌کنندگان گواهی حضور صادر خواهد شد.
 
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۰ تیرماه امسال اعلام شده و آثار ارسای از ۱۱ تا ۱۸ تیرماه داوری خواهند شد و اختتامیه جشنواره ۲۱ تیرماه امسال همزمان با روز حجاب و عفاف است و پیش‌بینی می‌شود از کتاب جشنواره در هفته‌ اول شهریور ماه امسال در هفته‌ دولت رونمایی شود.
 
در برگزاری این جشنواره دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، مدرسه‌ علمیه‌ خواهران کوهدشت، حوزه بسیج دانش‌آموزی کوثر، بسیج جامعه زنان، شورای اسلامی و شهرداری کوهدشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران و امور بانوان و معاونت پرورشی آموزش و پرورش کوهدشت مشارکت دارند و شماره  تماس و آیدی در پیام‌رسان سروش جهت ارسال آثار 09353620826 pishook@ اعلام شده است.
انتهای پیام
captcha