مراسم ازدواج ۱۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد کرمان برگزار شد
کد خبر: 4149067
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

مراسم ازدواج ۱۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد کرمان برگزار شد

به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه (س) مراسم ازدواج آسان ۱۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد در کرمان برگزار شد.

مراسم ازدواج ۱۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) مراسم ازدواج آسان ۱۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد شامگاه، ۲۹ خردادماه در کمیته امداد کرمان برگزار شد و پس از آن زوج‌های جوان با ادای احترام به شهدا زندگی خود را آغاز کردند.
 
ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در جریان این مراسم با بیان اینکه این مراسم در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حمایت، پشتیبانی و صیانت از نهاد خانواده‌ها برگزار شد، گفت: با تأسی از امیرالمؤمنین جشن ازدواج این زوج‌های جوان را بسیار ساده برگزار کردیم.
 
وی ضمن توصیه به زوج‌های جوان بر مودت و دوستی در زندگی مشترک اظهار کرد: عمل به دستورات دینی و الهی، خوش‌رفتاری و اخلاق نیکو از اصول مهم در زندگی مشترک است. زن و شوهر به‌منزله لباس یکدیگر هستند بنابراین در زندگی مشترک باید محرم اسرار یکدیگر بوده و احترام متقابل یکدیگر و خانواده‌ها را در زندگی مشترک حفظ کنند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان در بخش دیگری از سخنانش از اهدای ۴ هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۲۲ میلیون تومان طی سال گذشته به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز یک‌هزار و ۵۵۵ سری جهیزیه خریداری و در حال توزیع بین زوج‌های جوان تحت حمایت است.
 
عسکری‌نژاد در پایان اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز کمیته امداد استان کرمان به همت و همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری توانست در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری این مراسم را برگزار و این زوج‌های جوان را راهی خانه بخت کند.
 
لازم به ذکر است، در پایان این مراسم علاوه بر هدایای نقدی به هرکدام از زوج‌های جوان ۵ قلم کالای اساسی منزل شامل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق‌گاز و جاروبرقی در قالب جهیزیه اهدا شد.
انتهای پیام
captcha