اجرای طرح مجازی «شنبه‌ها با نهج‌البلاغه» در لرستان
کد خبر: 4149110
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

اجرای طرح مجازی «شنبه‌ها با نهج‌البلاغه» در لرستان

معاونت فرهنگی و تبلیغی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران لرستان به اجرای طرح «شنبه‌ها با نهج‌البلاغه» ویژه مجموعه تحت پوشش حوزه‌های علمیه خواهران استان لرستان اقدام کرده است.

نهج البلاغهبه گزارش ایکنا از لرستان، معاونت فرهنگی و تبلیغی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران لرستان اقدام به اجرای طرح مجازی حفظ نهج‌البلاغه برای دومین سال متوالی کرده است.

در این برنامه مجازی حفظ نهج‌البلاغه با عنوان «شنبه‌ها با نهج‌البلاغه» ویژه مجموعه تحت پوشش حوزه‌های علمیه خواهران استان لرستان در حال اجرا است، هر هفته یکی از حکمت‌های نهج‌البلاغه در گروه مجازی حفاظ نهج‌البلاغه خواهران طلبه لرستان در بستر فضای ایتا شرح و تفسیر می‎شود که از اهداف آن می‎توان به ارتقا سطح دانش تبلیغی خواهران مبلغه و نشر معارف علوی در جامعه اشاره کرد.

طرح مجازی حفظ حکمت‌های نهج‌البلاغه در سال گذشته در شش مرحله همراه با برگزاری مسابقات استانی ویژه خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان اجرا شد که امسال نیز این برنامه شنبه‌ها در گروه معاونت فرهنگی مدارس علمیه خواهران لرستان در حال برگزاری است و بانوان طلبه و مبلغه پس از آموزش برخی حکمت‌های نهج‌البلاغه با حضور در مساجد، مدارس، حلقه‌های صالحین، اماکن مذهبی و جلسات خانگی به نشر معارف علوی می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha