استعداد‌های قرآنی منطقه 9 تهران شناسایی می‌شوند
کد خبر: 4149255
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

استعداد‌های قرآنی منطقه 9 تهران شناسایی می‌شوند

نشست هم‌اندیشی استعدادیابی به همت دارالقرآن مرکزی منطقه ۹ شهرداری تهران و اداره فرهنگی و اجتماعی ناحیه ۲ این منطقه برگزار شد.

به گزارش ایکنا، نشست هم‌اندیشی شناسایی استعداد‌های قرآنی و توسعه فرهنگ قرآنی در غرب پایتخت با حضور هیئت امنای دارالقرآن مرکزی منطقه ۹ شهرداری تهران، مدیران شهرداری منطقه و سرای محله شمشیری، مدیران مدارس مقطع ابتدایی ناحیه ۲ این منطقه و رئیس آموزش و پرورش منطقه ۹ در سرای محله مذکور برگزار شد.

طی این نشست بر لزوم همکاری مدارس با دارالقرآن مرکزی منطقه به منظور شناسایی استعدا‌دهای قرآنی تاکید و از اقدامات دارالقرآن مذکور که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در غرب پایتخت اقدامات ارزنده‌ای انجام می‌دهد، قدردانی شد.

همچنین در ادامه این نشست هم‌اندیشی، مجید حسینی‌فر، رئیس آموزش و پرورش منطقه ۹، همکاری مجموعه شهری و آموزشی را لازمه پیشبرد اقدامات فرهنگی و در راس آن فعالیت‌های قرآنی دانست.

یادآور می‌شود دارالقرآن مرکزی منطقه ۹ شهرداری تهران در سرای محله شمشیری مستقر شده است و به عنوان نخستین پایگاه مذهبی محله و منطقه فعال است و آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، آموزش مداحی، مهد قرآنی کودکان، برگزاری دوره‌های تربیت مربی عمومی قرآن کریم ازجمله دوره‌های آموزشی این دارالقرآن است.

انتهای پیام
captcha