حذف محدودیت زمانی عضویت فعالان قرآنی در صندوق اعتباری هنر
کد خبر: 4149368
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
عزیززاده خبر داد:

حذف محدودیت زمانی عضویت فعالان قرآنی در صندوق اعتباری هنر

قائم‌مقام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حذف محدودیت زمانی ثبت‌نام برای عضویت فعالان قرآنی در صندوق اعتباری هنر گفت: فعالان قرآنی متقاضی که از هیچ خدماتی در زمینه بیمه بهره‌مند نمی‌شوند، در صورت دارا بودن شرایط عضویت می‌توانند در این صندوق ثبت‌نام کنند.

محمدمهدی عزیززاده قائم مقام معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد

محمدمهدی عزیززاده، قائم‌مقام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به وضعیت بیمه فعالان قرآنی گفت:‌ یکی از اقدامات خوبی که در این دوره در زمینه بیمه فعالان قرآنی صورت گرفته است، حذف محدودیت زمانی ثبت‌نام در صندوق اعتباری هنر بوده است. 

وی افزود: از تمامی افرادی که خادم قرآن، فعال حوزه قرآن، کارمند مؤسسات  و ... هستند و از بیمه فعالان قرآنی استفاده نمی‌کنند، درخواست می‌کنیم در صورت داشتن شرایط عضویت در صندوق هنر به سامانه www.honarcredit.ir مراجعه کرده و فرایند ثبت‌نام خدمات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر را طی کنند.

قائم‌مقام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: فعالان قرآنی در صورت مراجعه با سایت و مواجه شدن با هر نوع مشکل، مانع، نقص یا ایرادی حتماً با مجموعه مدیریتی در معاونت قرآن و عترت تماس بگیرند و مشکل خود را اعلام کنند تا سریعاً نسبت به رفع آن اقدام شود.

حذف محدودیت سقف عضویت فعالان قرآنی در صندوق اعتباری هنر

عزیززاده در پایان با تأکید بر اینکه این اطلاع‌رسانی به منزله فراخوان از فعالان قرآنی فاقد بیمه است، بیان کرد:‌ از تمام افرادی که شرایط عضویت در این صندوق را داشته و نیازمند مباحث بیمه‌ای هستند و تا کنون به سامانه صندوق اعتباری هنر مراجعه نکرده‌اند، درخواست می‌کنیم، نسبت به انجام فرایند ثبت‌نام خود اقدام کنند و پیگیر این ثبت نام تا زمان دایر شدن وضعیت بیمه‌ای خود باشند.

آیین‌نامه بیمه عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر

انتهای پیام
captcha