درخشش ۲ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه هلال‌احمر
کد خبر: 4149851
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

درخشش ۲ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه هلال‌احمر

مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار و ۲ نماینده چهارمحال و بختیاری حائز عناوین برتر کشور شدند.

مسابقات قرآن هلال احمر

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر جعفری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با شعار «خدمت، صلح و دوستی» به دو شیوه آنلاین و حضوری در آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در رشته قرائت ترتیل، «سحر میرزاخانی» توانست رتبه دوم را کسب کند و «رضا فتاحی» رتبه سوم مسابقات را در رشته حفظ یک جزء کسب کرد. 

وی با اشاره به اینکه 21 متسابق از چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری مسابقات قرآن هلال‌احمر راه یافتند، افزود: از این تعداد، 11 متسابق بانو و آقا در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 3، 5 و 15 جزء و حفظ کل به مسابقات اعزام شدند.

جعفری تصریح کرد: همچنین متسابقان در رشته‌های حفظ یک جزء، تفسیر سوره یس، نهج‌البلاغه واحکام با حضور 10 متسابق بانو و آقا به‌صورت مجازی و وبینار برگزار شد.

وی گفت: در پایان از نفرات برتر هر 12 رشته در روز جمعه دوم تیرماه در تالار شیخ صدوق شاه عبدالعظیم حسنی(ع) تجلیل به عمل آمد.

یادآور می‌شود، مرحله استانی این دوره از مسابقات با شعار «خدمت، صلح و دوستی» ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با حضور قریب به ۱۰۶ نفر متسابق بانو و آقا، در روز ۱۰ اردیبهشت‎ماه برگزار شد.

انتهای پیام
captcha