اجرای محافل قرآنی همزمان با دهه ولایت به میزبانی وزارت نیرو + صوت
کد خبر: 4150155
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶
قبادی خبر داد:

اجرای محافل قرآنی همزمان با دهه ولایت به میزبانی وزارت نیرو + صوت

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو با اشاره به برگزاری اجرای محافل انس با قرآن در مجموعه‌های وابسته به وزارت نیرو گفت: به تمام شرکت‌ها و مجموعه‌های وابسته وزارت نیرو ابلاغ شده است تا طی دهه ولایت، محافل انس با قرآن را در بیشتر این مجموعه‌ها با دعوت از فعالان قرآنی استان برپا کنند.

مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در مجموعه‌های وابسته به وزارت نیرو و فعالیت‌های فرهنگی این وزارتخانه ویژه کارکنانش گفت: یکی از برنامه‌های اصلی این مرکز، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی جلسات تلاوت و استماع قرآن کریم در سطح جامعه است.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو بیان کرد: برهمین اساس، طبق برنامه‌ریزی انجام شده به تمام شرکت‌ها و مجموعه‌های وابسته وزارت نیرو اعلام و ابلاغ شد تا همزمان با دهه ولایت، محافل انس با قرآن را در بیشتر این مجموعه‌ها با دعوت از سخنرانان، فعالان قرآنی و گروه‌های تواشیح و همخوانی مطرح و مهم استان برگزار کنند.

وی با بیان اینکه در میان این محافل چهار محفل ویژه در سطح کشور پیش‌بینی شده است، افزود: این محافل با دعوت از قاریان بین‌المللی همچون وحید نظریان، مهدی غلام‌نژاد، قاسم مقدمی، سیدکریم موسوی و مهدی دغاغله و با حضور همکاران و کارکنان صنعت آب و برق استان‌ها و جامعه قرآنی استان و به میزبانی صنعت آب و برق استان مربوطه برگزار می‌شود.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو ادامه داد: اولین محفل شنبه، دهم تیرماه در سالن برق منطقه‌ای استان فارس برگزار می‌شود. در این محفل از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح یک کارگاه سبک زندگی قرآنی و راه‌های مشاوره خانواده در قرآن و همچنین کارگاه درمان افسردگی با قرآن با حضور مجید محمودیان، روانشناس، در شیراز برپا می‌شود.

قبادی بیان کرد: دومین محفل یکشنبه، یازدهم تیرماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن برق منطقه‌ای استان سمنان برگزار می‌شود. محفل بعدی همان روز در مهدیه بزرگ سمنان ساعت ۸ شب برپا خواهد شد. در این محفل وحید نظریان به تلاوت خواهد پرداخت.  

وی در ادامه گفت: سومین محفل سه‌شنبه ۱۳ تیرماه در سالن برق منطقه‌ای استان خوزستان و آخرین محفل در سالن برق منطقه‌ای مازندران برگزار خواهد شد.

قبادی در پایان به راه‌اندازی کرسی تلاوت ماهیانه در وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: در شورای فرهنگی وزارت نیرو مصوب شد تا از همین ماه، کرسی تلاوت ماهیانه در همه شرکت‌های وزارت برپا شود.

کد

وهاب خدابخشی

انتهای پیام
captcha