آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران البرز
کد خبر: 4150159
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران البرز

معاون فرهنگی و آموزشی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: ثبت‌نام سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در استان آغاز شده و تا اوایل شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

قرآن کریم

امیرحسین دانش‌کهن، معاون فرهنگی و آموزشی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از استان، با اشاره به آغاز ثبت‌نام علاقه‌مندان در سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر اظهار کرد: مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات اواخر شهریور و آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد که از جانبازان و آزادگان، همسران شهدا، جانبازان و آزادگان و نیز فرزندان دختر و پسر شهدا، آزادگان و جانبازان در دو رده زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برای حضور در این رویداد قرآنی دعوت می‌شود.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات امسال در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل و قرائت تحقیق برگزار خواهد شد که با حضور داوران برجسته و پیشتاز استانی، متسابقان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در سال گذشته، مرحله کشوری مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار نشد، اما در سال ۱۴۰۲ برگزاری مرحله کشوری، در بهمن‌ماه در دستور کار است.

معاون فرهنگی و آموزشی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: فعالان قرآنی و علاقه‌مندان هر شهرستان می‌توانند با مراجعه به اداره بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان خود، پیش از شروع مسابقات قرآن نسبت به کسب اطلاعات بیشتر، دریافت محتوا و ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha