تقویت حوزه فرهنگ مدنظر مدیریت شهری باشد
کد خبر: 4150189
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

تقویت حوزه فرهنگ مدنظر مدیریت شهری باشد

رئیس کل دادگستری فارس اهمیت حوزه فرهنگ را یادآور شد و افزود: تقویت حوزه فرهنگ باید به طور جدی مدنظر مدیریت شهری باشد.

دیدار مدیران شهری شیراز با رئیس کل دادگستری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، محمدحسن اسدی، شهردار شيراز امروز، 4 تیرماه به اتفاق هیئتی همراه با رئيس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس دیدار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس در این دیدار با قدردانی بر فعالیت‌های شبانه روزی مدیریت شهری در خدمات‌رسانی به مردم و ایجاد امید در جامعه تصریح کرد: این روند منجر به ترقی این کلان‌شهر شود.

وی از حسن تعامل شهردار شیراز با شهروندان و تکریم مردم و ارباب رجوع نیز تقدیر کرد و گفت: باید این نوع شیوه تعامل و تکریم  مردم همواره در سرلوحه کار قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین اهمیت حوزه فرهنگ را یادآور شد و افزود: تقویت حوزه فرهنگ باید به طور جدی مدنظر مدیریت شهری باشد.

مقولاتی دیگر در ابعاد  اجتماعی، عمرانی و خدمات شهری  مدیریت شهری در این دیدار مورد توجه و تأکید رئیس کل دادگستری فارس بود.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز هم در این دیدار اظهار کرد: تمامی تلاش مجموعه ۱۳هزار نفری مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی بهینه و رضایتمندی مردم بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری نهادی درآمد هزینه بوده، به پروژه‌های کلانی که در شهر در حال اجراست و هزینه‌هایی که در حوزه‌های مختلف برای پیشبرد امور انجام‌ می‌شود، گفت: برای کسب درآمد بر توانایی‌های شهرداری درآمدزایی بدون وابستگی به منابع دولتی اتکا کرده‌ایم.

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه در این دوره شهرداری شیراز شاهد این هستیم که به نتابع داخلی شهرداری شیراز توجه ویژه‌ای می‌شود، بر توجه مدیریت شهری به مواردی نظیر سالم سازی تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha