فراخوان سیزدهمین جشنواره علامه حلی اصفهان منتشر شد
کد خبر: 4150259
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

فراخوان سیزدهمین جشنواره علامه حلی اصفهان منتشر شد

فراخوان سیزدهمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان در موضوعات علوم اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین منتشر شد.

سیزدهمین جشنواره علامه حلی استان اصفهانبه گزارش ایکنا، معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان اصفهان با مشارکت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، فراخوان سیزدهمین جشنواره علامه حلی در این استان را منتشر کرد.

این جشنواره با موضوع فراخوان مقاله، کتاب و پایان‌نامه در موضوعات علوم اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین برگزار می‌شود و نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دینداری جامعه، موضوع بخش ویژه جشنواره و نقش حوزه‌های علمیه در تقویت امید و ایمان جامعه به‌عنوان موضوع ویژه استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

طلبه بودن شرکت‌کننده، حداکثر سن 35 سال برای طلاب (متولدین 01/01/ 1367 و بعد از آن) و 50 سال برای اساتید حوزه (متولدین 01/01/ 1352 و بعد از آن)، ارائه آثار در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی سطح دو و پایان‌نامه سطح سه حوزه یا کارشناسی ارشد دانشگاه در بخش طلاب و مقاله و کتاب در بخش اساتید، ارائه محتوای علمی پژوهش‌ها در قالب تألیف، تصحیح و ترجمه و ارسال حداکثر سه اثر به‌صورت فردی و مشترک، از جمله شرایط و مقررات شرکت در سیزدهمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان اعلام شده است.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره، تا 15 مردادماه سال جاری است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به نشانی http://login.ismc.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha