مسؤلان هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارند
کد خبر: 4150467
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی:

مسؤلان هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های انتظامی سراسر کشور، گفت: مسؤلان در جمهوری اسلامی هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارند و این مگر با تلاش مجاهدانه و بی‌وقفه مسؤلان میسر نمی‌شود.

مسؤلین هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارندبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه بصیرت رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های انتظامی سراسر کشور طی سخنانی، گفت: یاد امام و شهدا به این است که همه ما و همه مسؤلین، صادقانه و بی‌منت به مردم خدمتگزاری کنیم. ما نوکر و رعیت مردم هستیم و مردم ارباب و ولی نعمت ما.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی مسؤلین هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارند و این میسر نمی‌شود مگر با تلاش مجاهدانه و بی‌وقفه مسؤلین همچنین اجتناب از زخارف دنیوی و پرهیز از اشرافی گری.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: نفوذ معنوی به این است که همه ما از عمق جان به معارف الهی و قرآنی باور و اعتقاد داشته باشیم و با تمام وجود به آن عمل کرده و در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی خودمان پیاده کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: زمان مسؤلیت‌ها بسیار کوتاه و زودگذر است و همه ما از این فرصت محدود باید برای خودسازی و خدمتگزاری صادقانه به مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha