حضور ۴۰ نوجوان در آزمون ورودی استعداد‌های قرآنی کرمانشاه
کد خبر: 4150510
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

حضور ۴۰ نوجوان در آزمون ورودی استعداد‌های قرآنی کرمانشاه

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه از برگزاری آزمون ورودی طرح استعداد‌های قرآنی در کرمانشاه خبر داد و گفت: ۴۰ نوجوان در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال در آزمون ورودی طرح استعداد‌های قرآنی که طرح مشترک دارالقرآن استان و اتحادیه قرآنی کرمانشاه است، حضور یافتند که از این تعداد ۲۰ نفر به مرحله اول این دوره راه خواهند یافت.

پیمان سلیمی اتحادیه قرآنی کرمانشاه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری طرح استعداد‌های قرآنی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این طرح در دو بخش و رده‌های سنی ۹ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود که مرحله اول این طرح در کرمانشاه ویژه رده‌های سنی ۹ تا ۱۴ سال است.

وی افزود: آزمون این طرح در کرمانشاه با حضور ۴۰ نفر برگزار شد که از این تعداد ۲۰ نفر به مرحله اول راه خواهند یافت.

سلیمی تصریح: دوره سه ماه طرح استعداد‌های درخشان قرآنی در فاز تقلیدی برگزار و در قالب کتاب آموزش صوت و لحن ارائه می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه بیان کرد: کلاس‌های آموزشی این دوره از ابتدا به شیوه حضوری است و زیر نظر استاد معصومه کهریزی خواهد بود.

سلیمی در پایان به ضرورت توجه به محدوده سنی در برگزاری دوره اشاره کرد و افزود: برای کاهش ریزش افراد در جذب دوره اول از اساتید توانمند بهره گرفته‌ایم که نحوه استعدادیابی صحیح انجام شود و جذب بیشتری در این طرح داشته باشیم که در خصوص ملاک‌های جذب اولیه داشتن گوش موسیقیایی مطلوب، استعداد لازم، سن و شرایط خاص اعلامی در دوره مورد تأکید است.

انتهای پیام
captcha