طرح حفظ جزء 30 در مؤسسات قرآنی اصفهان اجرا می‌شود
کد خبر: 4150517
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

طرح حفظ جزء 30 در مؤسسات قرآنی اصفهان اجرا می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان اصفهان گفت: طرح حفظ جزء 30 با هدف آمادگی بیشتر دانش‌آموزان برای حفظ کل قرآن در مؤسسات قرآنی اصفهان اجرا می‌شود.

حسینعلی جان‌نثاری مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان اصفهانحسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از اجرای طرح حفظ جزء 30 قرآن خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف آشنایی بیشتر و انس با قرآن در میان دانش‌آموزان 9 تا 13 سال، شامل پایه چهارم ابتدایی تا پایه هشتم در دوره متوسطه اول و غنی‌سازی اوقات فراغت آنها در تابستان برگزار می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود دا‌نش‌آموزان با شرکت در این طرح که جنبه مقدماتی دارد، آمادگی لازم برای حفظ کل قرآن را به دست‌ آورند. در پایان این طرح از شرکت‌کنندگان آزمون گرفته و به آنها مدرک اعطا می‌شود، احتمال برگزاری مسابقه‌ نیز در این خصوص وجود دارد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان اصفهان ادامه داد: مؤسسات قرآن که از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی مجوز دارند، مجری برگزاری این طرح هستند. ثبت‌نام برای شرکت در این طرح به‌صورت حضوری یا مجازی در هر مؤسسه‌ای که داوطلب اجرای آن باشد، در حال انجام است.

وی بیان کرد: این طرح فقط در استان اصفهان و به‌صورت حضوری اجرا می‌شود. 15 تیرماه جاری افتتاحیه طرح و زمان شروع کلاس‌ها نیز 18 تیر است.

 زهراسادات مرتضوی

انتهای پیام
captcha