دوره آموزشی «طلح منضود» در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4150586
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵

دوره آموزشی «طلح منضود» در سمنان برگزار می‌شود

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی تبلیغی، ترویجی قرآن کریم با عنوان «طلح منضود» به صورت آزمایشی در سمنان و مهدیشهر خبر داد.

مجتبی نورمحمدی مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت این اداره کل عصر روز گذشته، 5 تیر با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تبلیغی، ترویجی قرآن کریم با عنوان «طلح منضود» در شهرستانهای سمنان و مهدیشهر اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره ایجاد فضای آشنایی با آموزش‌های نوین قرآن‌کریم، آشنایی فعالان قرآنی با ساحت‌های جدید آموزش و انتقال مفاهیم قرآن و عترت است.

وی ادامه داد: رویکرد نوین هنری به آموزش‌های قرآنی و گسترش فضای انس و دریافت در حوزه مفاهیم از دیگر اهداف این طرح است که در این راستا طرح «طلح منضود» اواخر تیرماه جاری در 2 شهرستان استان به صورت یک روزه و با حضور استادانی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نورمحمدی با بیان اینکه کلیه فعالان قرآنی و علاقه‌مندان به ویژه هنر قرآنی می‌توانند از مباحث این کلاسها بهره‌مند شوند افزود: این دوره آموزشی در استانهای قم، قزوین و البرز همزمان با سمنان برگزار خواهد شد.

مسئول امور قرآن و عترت اداره ارشاد سمنان فعالیتهای آموزشی، تبلیغی، ترویجی و مشاوره‌ای را از رسالتهای مؤسسات قرآنی برشمرد و گفت: دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرحهای ویژه‌ای که موجب نشر و تبیین مفاهیم قرآنی از زبان فرهنگ وهنر را داشته باشند حمایت می‌کند.

وی بهترین مكان برای ترویج قرآن و آموزش‌های قرآنی را مساجد دانست وافزود: مساجد امکانات و ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه‌های قرآنی دارند.

انتهای پیام
captcha