پویش مردمی «نذر من» در یزد راه‌اندازی شد
کد خبر: 4150647
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

پویش مردمی «نذر من» در یزد راه‌اندازی شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد از راه‌اندازی پویش مردمی «نذر من» از عید قربان تا غدیرخم به منظور دریافت نذورات مردم و توزیع بین نیازمندان خبر داد.

علی اکبر سلمانی، معاون کمیته امداد یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، علی‌اکبر سلمانی محمدآبادی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اجرای پویش مردمی «نذر من» در استان گفت: کمیته امداد با راه‌اندازی این پویش از عید قربان تا غدیرخم همانند سال‌های گذشته آماده دریافت نذورات، خیرات و گوشت قربانی مردم نیکوکار استان و توزیع بین نیازمندان است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 47 هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد هستند و اغلب نیازمندان توان تأمین گوشت موردنیاز خانواده خود را ندارند افزود: خانواده‌های دارای کودک کمتر از پنج سال مبتلابه سوءتغذیه و مددجویان بیمار در اولویت بهره‌مندی از کمک‌های مردمی در قالب این پویش هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: این پویش با هدف ترویج سنت حسنه رسیدگی به وضعیت معیشت و اطعام نیازمندان در قالب بسته‌های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم به‌صورت گسترده در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با دعوت از نیکوکاران برای مشارکت گسترده در این پویش با اشاره به شیوه‌های مشارکت گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* با تلفن همراه و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ به نام کمیته امداد یزد در این پویش شرکت کنند.

سلمانی با بیان اینکه هر فرد با پرداخت حداقل 50 هزار تومان می‌تواند در این طرح خداپسندانه سهیم باشد ادامه داد: پایگاه‌های اینترنتی emdad.ir و همچنین hamsofreh.ir از دیگر شیوه‌های مشارکت در طرح «نذر قربانی، ذبح ابراهیمی» است.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده پاسخگویی به مردم خیراندیش استان است یادآور شد: سال گذشته ارزش نذورات قربانی و کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران یزدی به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری بیش از 14 میلیارد تومان بود.

انتهای پیام
captcha