تأکید شهردار قم بر پرهیز از مباحث حاشیه‌ای در مدیریت شهری
کد خبر: 4150964
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

تأکید شهردار قم بر پرهیز از مباحث حاشیه‌ای در مدیریت شهری

شهردار قم با تأکید بر پرهیز از توجه به مباحث حاشیه‌ای در مدیریت شهری، خواستار حرکت پرقدرت و خالصانه مجموعه شهرداری قم بر اساس برنامه‌های بالادستی و برنامه زمان‌بندی شد.

به گزارش ایکنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که صبح امروز 7 تیرماه برگزار شد، با تأکید بر حرکت در مسیر ولایت در نقش‌های مختلف اجتماعی اظهار کرد: حفظ خط راستین ولایت‌فقیه کلید اصلی شکست دشمن در بخش‌های مختلف ازجمله تلاش برای ناامید ساختن مردم است. 

وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند این نهاد، ادامه داد: ششم تیرماه سالروز ترور مقام معظم رهبری ازجمله روز‌هایی است که تو خالی بودن شعار حقوق بشر غرب را برای افکار عمومی روشن ساخته است. 

شهردار قم با تأکید بر توجه به‌روز عرفه و عید قربان به‌عنوان دو مناسبت مهم فرهنگی و معنوی، اضافه کرد: نیرو‌های شهرداری در کنار خدمت پرشور و توجه به زمینه‌سازی برای حضور آسان مردم در حرم مطهر، مسجد جمکران، هیئت‌های مذهبی و مساجد، نسبت به حظ معنوی از این روز‌ها توجه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر پرهیز از توجه به مباحث حاشیه‌ای در مدیریت شهری، خواستار حرکت پرقدرت و خالصانه مجموعه شهرداری قم بر اساس برنامه‌های بالادستی و برنامه زمان‌بندی شد. 

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: مسیر‌های فرعی نباید کارکنان شهرداری را از رفتن به سمت صراط مستقیم که همان حرکت در مسیر خدمت و بر اساس برنامه است، بازدارد. 

وی با تأکید بر اهمیت تزریق روحیه امید به مردم، گفت: جهاد تبیین در مجموعه شهرداری قم و بیان خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، یکی از راه‌های تزریق روحیه امید در جامعه است. 

شهردار قم با اشاره به افتتاح چند پروژه بزرگ شهری در آینده نزدیک، اظهار کرد: از تمامی کارگران، مهندسان، کارمندان، مدیران و پیمانکاران برای تلاش مضاعف که منجر به اقدامات بزرگ در مجموعه شده تشکر می‌کنم. 

وی با اشاره به انسجام قابل‌تحسین در بخش‌های مختلف، گفت: این انسجام در تمام بخش‌های شهرداری قم مشهود است که عملکرد مجموعه بخشی از ثمره آن محسوب می‌شود. 

سقائیان‌نژاد با تأکید بر اینکه شهرداری خود را در کنار گروه‌های جهادی فعالین فرهنگی و متولیان مساجد و هیئت‌های مذهبی می‌داند ادامه داد: شهرداری بر اساس شیوه‌نامه اجرایی در اختیار خودش و چارچوب‌های مصوب شورای اسلامی شهر قم، از برنامه‌های مساجد و دیگر گروه‌ها در حوزه اوقات فراغت حمایت می‌کند. 

وی با تأکید بر اهمیت موضوع اوقات فراغت اضافه کرد: برنامه‌ریزی واحد و اصولی میان دستگاه‌های متولی در این زمینه موردنیاز است تا ظرفیت تمام دستگاه‌ها به‌صورت بهینه استفاده شود.

انتهای پیام
captcha