حضور گردشگران خارجی در «مهمانی علوی» یزد
کد خبر: 4151032
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

حضور گردشگران خارجی در «مهمانی علوی» یزد

مسئول کارگروه گردشگری مذهبی و معنوی استان یزد با اشاره به حضور گردشگران خارجی در جشن‌های دهه ولایت گفت: گردشگران خارجی در جشن بزرگ مهمانی علوی در میدان امیرچقماق حضور می‌یابند.

گردشگران خارجی در یزدبه گزارش ایکنا به نقل از دبیرخانه بین‌المللی «یزد، حسینیه ایران»، سیدحسن حسینی، مسئول کارگروه گردشگری مذهبی و معنوی استان یزد با بیان اینکه برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای حضور گردشگران خارجی در جشن‌های دهه ولایت یزد انجام شده است، گفت: مهمترین برنامه این ایام، حضور گردشگران در جشن «مهمانی علوی» در حسینیه امیرچقماق است.

وی ادامه داد: امسال کار کارگروه گردشگری استان از دهه ولایت آغاز می‌شود و این کارگروه با تشکیل پنج کمیته اجرایی، اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی، هماهنگی مهمانان، پشتیبانی و تولید محتوا، برنامه‌ها را پیگیری و اجرایی می‌کند. این برنامه‌ها با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، صداوسیما، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، حوزه علمیه استان و جامعه المصطفی اجرایی خواهد شد.

مسئول کارگروه گردشگری مذهبی و معنوی استان یزد با اشاره به اینکه فعالیت این کارگروه با شروع ماه محرم استمرار خواهد یافت گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور گردشگران در دیگر شهرستان‌های استان در حال پیگیری است و امیدواریم با شکل‌گیری این کارگروه در شهرستان‌های مورد نظر، امسال علاوه بر جذب گردشگری مذهبی با اقدامات فرهنگی بتوانیم پیام اسلام و تشیع را به جهان برسانیم.

حسینی همچنین از گردآوری و تدوین بخشی از خاطرات گردشگران و راهنمایان خبر داد و تصریح کرد: این خاطرات به زودی در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha