استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان جهادگر در شاداب‌سازی مدارس خوی
کد خبر: 4151128
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان جهادگر در شاداب‌سازی مدارس خوی

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی از اعزام 100 گروه جهادی دانش آموزی سراسر کشور به خوی خبر داد و گفت: این جهادگران برای خدمت به مردم مناطق زلزله‌زده وارد منطقه می‌شوند.

رضا خلیل‌نژاد، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رضا خلیل‌نژاد، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی، امروز 7 تیر در بازدید از روند فعالیت دانش‌آموزان جهادگر، گفت: با توجه به هماهنگی که انجام گرفته است، 100 گروه جهادی از دانش‌آموزان مناطق مختلف کشور به منطقه زلزله‌زده خوی اعزام شده‌اند تا درراستای خدمت به مردم آسیب‌دیده اقدامات موردنیاز را انجام دهند.

وی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان از 4 تیر ماه آغاز شده است، ادامه داد: دانش‌آموزان در زمینه مرمت، رنگ‌آمیزی، شاداب‌سازی مدارس، برگزاری جشنواره‌های تربیتی و ورزشی در حال فعالیت هستند، همچنین در زمینه ساخت خانه محرومین مشارکت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی به راه‌اندازی قرارگاه جهادی دانش‌آموزی شهید عجمیان اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزانی که در این قرارگاه ساماندهی شده‌اند، اقدامات خود در را در ماموریت‌های محوله آغاز کرده‌اند.

خلیل‌نژاد مدرسه را یکی از ارکان مهم در تعلیم و تربیت نسل جدید هر کشوری دانست، ادامه داد: لازم است، محیط شاداب، با امکانات متنوع و متناسب با جنسیت و سن در اختیارشان قرار گیرد، تا مراحل رشد را با موفقیت پشت‌سر بگذارند؛ چراکه دانش آموزان در محیطی بانشاط و سالم می‌توانند بهتر تحصیل کرده، خلاقیت داشته باشند و رشد کنند.

وی ترویج روحیه همکاری، نهادینه‌سازی فرهنگ همبستگی، استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در فعالیت‌های جهادی، کاهش هزینه‌های بهسازی مدارس، استفاده از ظرفیت هنرستان‌ها، مراکز فنی و حرفه‌ای را از جمله اهدافی برشمرد، که از راه‌اندازی قرارگاه شهید عجمیان دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha