سمنان؛ میزبان دومین محفل قرآنی غدیریه وزارت نیرو + پوستر
کد خبر: 4151482
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

سمنان؛ میزبان دومین محفل قرآنی غدیریه وزارت نیرو + پوستر

دومین محفل قرآنی وزارت نیرو، پس از محفل شیراز، یازدهم تیرماه در محل آب منطقه‌ای سمنان و مهدیه اعظم این شهر با حضور ‌وحید نظریان قاری کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو، با هدف توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی جلسات تلاوت و استماع قرآن کریم در سطح جامعه اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن در مجموعه‌های وابسته به وزارت نیرو کرده است.

برهمین اساس همزمان با دهه ولایت و امامت محافل ویژه‌ای از سوی این مرکز در سراسر کشور در حال برگزاری است که اولین محفل آن امروز شنبه، دهم تیرماه در سالن برق منطقه‌ای استان فارس برگزار می‌شود.

دومین محفل نیز فردا یکشنبه، یازدهم تیرماه از ساعت ۱۰ در سالن آب منطقه‌ای استان سمنان برپا می‌شود. در ادامه محفل دیگری در همان روز و در مهدیه اعظم سمنان از ساعت 20 برپا خواهد شد. در این محفل وحید نظریان قاری ممتاز به تلاوت می‌پردازد.  

سخنرانی حجت‌السلام والمسلمین بارانی، امام‌جمعه شهرستان مهدیشهر از دیگر بخش‌های محفل صبحگاهی روز یکشنبه در سمنان است. این محفل در سمنان، بلوار 17 شهریور، روبه‌روی اداره فنی و حرفه‌ای، سالن همایش شرکت آب منطقه‌ای سمنان برپا خواهد شد.

سمنان میزبان دومین محفل ویژه قرآنی وزارت نیرو

سمنان میزبان دومین محفل ویژه قرآنی وزارت نیرو

انتهای پیام
captcha