حفظ روحیه جهادی رمز موفقیت مسلمانان است
کد خبر: 4151703
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

حفظ روحیه جهادی رمز موفقیت مسلمانان است

امام‌جمعه تکاب گفت: حفظ روحیه کار جهادی لازم و ضروری است، چون رمز موفقیت مسلمانان در همه عرصه‌ها محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی کوهی، امام‌جمعه تکاب،به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام مصطفی کوهی، امام‌جمعه تکاب، امروز 10 تیر در بازدید از روند فعالیت گروه جهادی دانش‌آموزی طرح شهید روح‌الله عجمیان در این شهرستان، بر لزوم حفظ و تقویت روحیه کار جهادی تاکید کرد و گفت: در این صورت می‌توان بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرد.

وی ضمن ابراز خشنودی از آغاز فعالیت گروه‌های جهادی طرح شهید سیدروح‌الله عجمیان در این شهرستان همگام با سراسر کشور، خاطرنشان کرد: سه گروه جهادی بسیج دانش‌آموزی برای شاداب‌سازی و تعمیر تجهیزات مرکز آموزشی شهرستان وارد عمل شده‌اند.

امام‌جمعه تکاب یکی از رموز موفقیت مسلمین از صدر اسلام تاکنون روی آوردن به جهاد در عمران، آبادانی و امدادرسانی عنوان کرد، بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس نماد واقعی از کار جهادی است.

صیاد کرامتی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با بیان اینکه، ۲۱۰ گروه جهادی ثبت شده در این شهرستان وجود دارد، اضافه کرد: این گروه‌ها در قالب پایگاه‌، حوزه‌های مقاومت بسیج و ناحیه در مناسبت‌های مختلف و  در همه عرصه‌های موردنیاز در صحنه حاضر بوده و کنار مردم هستند.

وی با بیان اینکه، ۱۹ گروه جهادی در سطح بسیج دانش‌آموزی ثبت شده و مشغول فعالیت هستند، اضافه کرد: چنانچه نسل جدید از سن پایین با مفاهیم و ارزش‌های انقلاب آشنا شوند، به طور قطع خواهند توانست آینده بهتری برای کشورمان رقم بزنند.

انتهای پیام
captcha