مجمع عمومی خانه مطبوعات لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4151959
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
۲۸ تیرماه؛

مجمع عمومی خانه مطبوعات لرستان برگزار می‌شود

معاون امور فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات استان با دستور هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان این خانه به صورت الکترونیکی خبر داد.

مجمع عمومی خانه مطبوعات لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اعظم روانشاد، معاون امور فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، ۱۱ تیرماه در یک گفت‌وگوی خبری از برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات استان با دستور هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان این خانه به صورت الکترونیکی خبر داد.
  
وی با بیان اینکه این مجمع در تاریخ ۲۸ تیرماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود، اضافه کرد: زمان ثبت‌نام نامزدها به مدت یک هفته از روز چهارشنبه، ۱۴ تیر تا روز چهارشنبه، ۲۱ تیر ماه تعیین شده و انتخابات بازرسان و هیئت مدیره خانه مطبوعات استان لرستان ۲۸ تیرماه خواهد بود.
 
معاون امور فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت اعلام نامزدی باید شرایط اختصاصی اعم از عضویت در خانه مطبوعات، داشتن حداقل ۲۵ سال سن، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه و داشتن حداقل پنج سال سابقه فعالیت مطبوعاتی با تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برخوردار باشند.
انتهای پیام
captcha