اجرای طرح «چهل مسجد؛ چهل منبر» در لرستان آغاز شد
کد خبر: 4152411
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

اجرای طرح «چهل مسجد؛ چهل منبر» در لرستان آغاز شد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان از شروع طرح تبلیغی ـ ترویجی «چهل مسجد؛ چهل منبر» با رویکرد ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، امروز، 13 تیرماه در یک گفت‌وگوی خبری، گفت: طرح تبلیغی ـ ترویجی «چهل مسجد، چهل منبر» با رویکرد ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در لرستان آغاز شد.

وی با اشاره به جایگاه مساجد از صدر اسلام تاکنون و اینکه مسجد تنها نهادی است که مرکز و محور تحولات عظیمی در جامعه اسلامی بوده و هست، افزود: مسجد جایگاهی است که نقش بسیار زیادی در تربیت فرد و بازسازی اجتماع در قالب نظارت عمومی یا همان امر به معروف و نهی از منکر دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان اضافه کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با هدف سازماندهی به موضوع احیای فریضتین به‌صورت سازمان‌یافته اقدام به طراحی یک عملیات تبلیغی ـ ترویجی با عنوان طرح «چهل مسجد؛ چهل منبر» کرده است.

مهدوی‌نیا با بیان اینکه ایجاد گفتمان امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم و تبدیل آن به باور عمومی از اهداف مهم این عملیات تبلیغی به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: این طرح از امروز با محوریت ائمه جماعت مساجد آغاز شده است.

انتهای پیام
captcha