ویژه‌برنامه‌های غدیریه مؤسسه اُسوه تهران + مسابقه
کد خبر: 4152796
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

ویژه‌برنامه‌های غدیریه مؤسسه اُسوه تهران + مسابقه

مؤسسه اُسوه تهران ویژه‌برنامه‌های متنوعی را در دهه ولایت و امامت و روز عید غدیر خم برگزار می‌کند.

جشن غدیرخم

زهرا بادی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت و امامت و روز غدیر خم گفت: این برنامه‌ها در سه زمینه انجام می‌شود. زمینه تبلیغی و ترویجی با برگزاری مراسم جشن، امروز، 14 تیر، از ساعت 16:30 ویژه بانوان با سخنرانی خانم محمدی، مدرس حوزه و دانشگاه و مولودی‌خوانی در محل حسینیه  مؤسسه خواهد بود.

بادی ادامه داد: برنامه دیگر مؤسسه شامل برگزاری دو مسابقه با عنوان خطبه غدیر و جدول در بستر فضای مجازی با محوریت شناخت مولا امیرالمؤمنین(ع) و فضایل ایشان است. علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه خطبه غدیر می‌توانند به کانال خانواده اُسوه 1 در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۵۵۳۹۰۱۲۰ تماس بگیرند و پاسخ‌های خود را به ادمین کانال خانواده اُسوه 1 (https://eitaa.com/joinchat/4245291220C548ced15dd) ارسال کنند. 

دریافت سؤالات مسابقه خطبه غدیر

مدیر مؤسسه اسوه تهران اضافه کرد: مرحله شانزدهم پخت 600 پُرس غذای گرم به همت خیرین جهادی و نیکوکاران مؤسسه جمعه، 16 تیرماه، همزمان با روز عیدسعید غدیر خم انجام می‌شود که همراه با بسته و هدایای فرهنگی میان خانواده‌های کم‌برخوردار، کودکان کار و ایتام حسن‌آباد فشافویه توزیع می‌شود. خیرین علاقه‌مند برای مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند با شماره 09126895521 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha