حجت‌الاسلام طاهری نماد علم و عمل بود
کد خبر: 4152933
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
حجت‌الاسلام نواب:

حجت‌الاسلام طاهری نماد علم و عمل بود

مدرس حوزه علمیه لرستان روحیه تواضع و فروتنی را از زیباترین جلوه‌های آداب معاشرت حجت‌الاسلام طاهری عنوان کرد و گفت: مرحوم حجت‌الاسلام طاهری به تمام معنا نماد علم و عمل و خدمت به مردم بودند.

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام طاهریبه گزارش ایکنا از لرستان، مراسم بزرگداشت رحلت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید شکراله طاهری، مدرس پیشکسوت حوزه علمیه لرستان عصر امروز، ۱۴ تیرماه از سوی نماینده ولی‌فقیه، استاندار لرستان، آیت‌الله نیازی، نماینده خبرگان رهبری، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان و بیت سادات طاهری در مدرسه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام سیدنواب موسوی، از اساتید حوزه و دانشگاه در لرستان در این مراسم بزرگداشت با تشکر و قدر دانی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر مطهر این عالم ربانی، گفت: این حضور  نشان‌دهنده بصیرت و آگاهی مردم و علاقه به علما بود.
 
وی با بیان اینکه علم و عالم از دیدگاه قرآن جایگاه بسیار رفیع دارند و علما وارثان انبیاء و محبوب قلوب شیعیان هستند، روحیه تواضع و فروتنی را از زیباترین جلوه‌های آداب معاشرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری عنوان کرد و افزود: تواضع صاحبان علم با مردم و به‌ویژه مستضعفان و محرومان از ارزش و درجه بالایی برخوردار است و مرحوم حجت‌الاسلام طاهری به تمام معنا نماد علم و عمل و خدمت به مردم بودند.
 
لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری، مبلغ و مدرس پیشکسوت حوزه علمیه و از روحانیون سرشناس استان لرستان یازدهم تیرماه در سن ۸۸ سالگی دارفانی را وداع گفت و به دیار حق شتافت.
انتهای پیام
captcha