نشست پیشکسوتان جهاد و شهادت با فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد
کد خبر: 4152962
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱

نشست پیشکسوتان جهاد و شهادت با فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد

نشست صمیمی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی سردار محمدحسین رجبی به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار شد.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 14 تیر در نشست صمیمی با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، بازنشستگان و وابستگاه سپاه که به مناسبت دهه امامت و ولایت در سالن جلسات شهید باکری ستاد فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: باید از تجربیات و آموخته‌های یادگاران دفاع مقدس حداکثر استفاده را به عمل آوریم.

وی ضمن اینکه فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را تبریک گفت، افزود: این ایام یک فرصت ارزشمند برای هم‌افزایی، تقویت تعامل و وحدت به شمار می‌رود، که باید نهایت استفاده را از آن ببریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: دهه امامت و ولایت این نکته را به ما یادآوری می‌کند که باید در تبعیت از ولایت فقیه و اعتقاد عملی به منویات رهبری ثابت قدم باشیم.

رجبی با بیان اینکه در صورت تبعیت از رهبر معظم انقلاب می‌توانیم در همه زمینه‌ها خوب بدرخشیم، گفت: تبعیت از ولی‌فقیه بدون شک ما را به همه قله‌‌های افتخار می‌رساند، کما اینکه تاکنون نیز این طور بوده است

انتهای پیام
captcha