ثبت نام ۴هزار نفری در مسابقات قرآن و نماز فرزندان وزارت نیرو
کد خبر: 4153064
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

ثبت نام ۴هزار نفری در مسابقات قرآن و نماز فرزندان وزارت نیرو

رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با بیان اینکه در حال حاضر هجدهمین جشنواره بزرگ قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو را آغاز کرده‌ایم، گفت: تا امروز مرز ثبت‌نام فرزندان کارکنان وزارت نیرو برای شرکت در جشنواره قرآن و نماز از مرز چهار هزار نفر گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایکنا، مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو، با هدف توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی جلسات تلاوت و استماع قرآن کریم در سطح جامعه در دهه ولایت و امامت اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن کریم با عنوان «محافل قرآن و ولایت» در مجموعه‌های وابسته به وزارت نیرو کرد.

بر همین اساس آخرین محفل این برنامه‌ها روز گذشته چهارشنبه، ۱۴ تیر با حضور احمد حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو و رئیس شورای فرهنگی این وزارتخانه، منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، حسینی و معین فارسانی مدیران کل هماهنگی امور استان‌ها و پشتیبانی وزارت نیرو، کوروش موسوی تاکامی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و جمعی از معاونان و کارکنان این شرکت در مجتمع فرهنگی باشگاه برق ساری برگزار شد.

مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، در این محفل، با اشاره به اینکه امروز وزارت نیرو در عرصه فعالیت‌های قرآنی و برگزاری محافل انس با قرآن پیشتاز است گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی برپایی نشست‌های تلاوت و استماع قرآن کریم امروز وزارت نیرو در عرصه قرآنی کشور نهادی مفتخر و سرافزار است که علاوه بر خدمات‌رسانی در صنعت آب و برق کشور، شاهد افتخارات ارزشمند وزارت نیرو در حوزه قرآنی هستیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته مسابقات قرآن وزارت نیرو با حضور شش هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان این مجموعه در سراسر کشور برگزار شد، افزود: حضور این تعداد از علاقه‌مندان به قرآن نشان از جایگاه فعالیت‌های قرآنی در میان کارکنان و خانواده وزارت نیرو دارد و همین امر موجب شد تا وزارت نیرو به عنوان دستگاه برتر برگزار کننده مسابقات قرآن در کشور شناخته شود.

رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در ادامه به برگزاری ۱۵ محفل انس با قرآن به میزبانی ۱۵ استان کشور در دهه ولایت و امامت اشاره و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی مازندران پانزدهمین و آخرین محفل انس با قرآن به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برگزار شد.

ثبت نام بیش از ۴ هزار نفر در هفدهمین دوره مسابقات قران و نماز وزارت نیرو

قبادی با بیان اینکه در حال حاضر هفدهمین جشنواره بزرگ قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو را آغاز کرده‌ایم، گفت: تا امروز مرز ثبت‌نام فرزندان کارکنان وزارت نیرو برای شرکت در جشنواره قرآن و نماز از مرز چهار هزار نفر گذشته است. این مسابقات نیز از ۲۱ تیرماه به صورت سراسری در کل کشور آغاز خواهد شد.

وی در ادامه به اهمیت ارتقا و گسترش برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در حوزه وزارت نیرو اشاره و اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام گرفته، تلاش داریم که برنامه‌های قرآنی در سطح کارکنان و خانواده‌های صنعت آب و برق به طرق مختلف اجرایی و عملیاتی شود.

انتهای پیام
captcha