اهدای زمین به 200 خانوار یزدی دارای چهارفرزند زیر 20 سال
کد خبر: 4153129
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

اهدای زمین به 200 خانوار یزدی دارای چهارفرزند زیر 20 سال

جانشین قرارگاه جوانی جمعیت استان یزد از اهدای زمین به بیش از 200 خانوار دارای چهارفرزند زیر 20 سال همزمان با عدیر غدیر خبر داد و گفت: این اقدام خط‌شکنی دوم استان در قرارگاه جوانی جمعیت است.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، امروز، در  قرارگاه جوانی جمعیت گفت: امروز مسئله جمعیت یکی از مسائل اساسی کشور است که اگر همه هم و غم مسئولان بر روی این مسئله متمرکز شود نتایج ارزشمندی حاصل خواهد شد.

معاون استاندار یزد از برگزاری دومین مرحله قرعه‌کشی زمین رایگان به خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در شام روز جمعه همزمان با عید غدیر در حسینیه امیرچقماق خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر 1600 نفر اطلاعات خود را برای این مرحله اماده کرده اند و بیش از 200 خانوار دارای چهارفرزند زیر 20 سال نیز زمین هدیه خواهند گرفت و این اقدام خط شکنی دوم استان در قرارگاه جوانی جمعیت است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر فریضه بودن تلاش در عرصه جوانی جمعیت تصریح کرد: فریضه برای انجام اعمال واجب دینی به کار می‌رود و امروز تلاش در این حوزه یک تکلیف شرعی است و باید همه امکانات در زمینه ترویج ازدواج و فرزندآوری بسیج شوند.

جانشین قرارگاه جوانی جمعیت استان یزد تأکید کرد: بر اساس مصوبه قرارگاه با مدیران دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل داشته باشند برخورد شده و به بازرسی کل استان معرفی می‌شوند.

عزیزی با اشاره به روند خوب اقدامات در قرارگاه جوانی بیان کرد: برخی از کاستی‌ها به واسطه آیین نامه‌های بالا دستی است  که باید در این خصوص نیز با متولیان امر مذاکراتی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha