اجرای طرح «ختم مجازی نهج‌‌البلاغه» در لرستان
کد خبر: 4153750
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰

اجرای طرح «ختم مجازی نهج‌‌البلاغه» در لرستان

طرح ختم نهج‌البلاغه در 270 روز در لرستان اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام آمادگی خود برای شرکت در این طرح را اعلام کنند.

نهج‌البلاغهمهناز یوسفوند، مجری طرح حفظ نهج‌البلاغه در لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی، گفت: خطبه‌ها و نامه‌های امام علی(ع) در نهج‌البلاغه سرشار از مفاهیمی است که برای زندگی فردی و اجتماعی و سیاسی ما می‎تواند درس و الگو باشد.

وی با بیان اینکه امروز تک‌تک افراد جامعه باید نسبت به تبلیغ و ترویج نهج‌البلاغه‌خوانی تلاش داشته باشند، افزود: لازم است یک نهضت نهج‌البلاغه در استان راه بیفتد و هر کسی خودش را مسئول این کار بداند و در زمینه ترویج و تبلیغ نهج‌البلاغه تلاش کند.

یوسفوند با بیان اینکه طرح ختم نهج‌البلاغه در لرستان قرار است پس از پایان ثبت‌نام و تشکیل گروه‌های مجازی آغاز شود و در 270 روز شرکت‌کنندگان موفق به ختم نهج‌البلاغه شوند، گفت: پس از آنکه شرکت‌کنندگان به حدنصاب لازم رسید گروه‌ها تشکیل و افراد می‎توانند خودشان نسبت به تشکیل گروه‌های ختم نهج‌البلاغه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شایسته است هر فردی روزانه پنج تا شش دقیقه از وقت خود را صرف مطالعه نهج‌البلاغه کند، افزود: این طرح که ویژه عموم مردم برگزار می‎شود در ابتدا از حکمت‌های امام علی(ع) در نهج‌البلاغه شروع می‎شود و روش کار به این صورت است که حکمت‌ها و خطبه‌ها به‌صورت صوتی و نوشتاری در گروه مجازی بارگذاری می‎شود و شرکت‌کنندگان نسبت به مطالعه و خواندن آنها اقدام می‎کنند و در پایان طرح می‎توانند کل نهج‌البلاغه را ختم کنند.

یوسفوند در خاتمه گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‎توانند با شماره‌های 09169591233 و 09163978150 تماس بگیرند تا لینک این گروه مجازی از طریق پیام‌رسان ایتا برای آنها ارسال شود.

انتهای پیام
captcha