اعزام گروه‌های ارزیاب «حجاب و عفاف» به ادارات کردستان
کد خبر: 4153976
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

اعزام گروه‌های ارزیاب «حجاب و عفاف» به ادارات کردستان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از اعزام گروه‌های ارزیاب «حجاب و عفاف» به ادارات کردستان خبر داد و گفت: قرارگاه ۲۱ تیر «بهبود وضعیت حجاب و عفاف در دستگاه‌ها» را ارزیابی می‌کند و پس از ارزیابی‌ها از ادارات برتر حوزه حجاب تجلیل خواهد شد.

علی‌اصغر حسینی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، علی‌اصغر حسینی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان دیروز، 19 تیر در نشست توجیهی گروه‌های ناظر عفاف و حجاب ستاد امر به معروف استان، با اشاره به اهمیت مقوله حجاب و عفاف در استان گفت: به منظور دفاع از بحث حجاب که از فرائض دینی محسوب می‌شود، ۲۱ تیرماه از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اهتمام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور جهت اجرایی کردن طرح جامع عفاف و حجاب افزود: براساس این طرح که در مرحله اول در ادارات دولتی و سازمان‌ها به اجرا در آمده است تمامی ادارات باید قرارگاه 21 تیر را تشکیل دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیان کرد: باید مقدمات اجرایی کردن دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌های طرح جامع حجاب و عفاف فراهم شود، تا شروعی قاطع بر عملیاتی کردن این دستور الهی و قرآنی باشد.

وی از اعزام گروه‌های ارزیاب «حجاب و عفاف» به ادارات کردستان خبر داد و یادآور شد: مأموریت قرارگاه ۲۱ تیر که «بهبود وضعیت حجاب و عفاف در دستگاه‌ها» است را از امروز در مرکز استان‌ و شهرستان‌ها آغاز کرده تا بر «عفاف و حجاب» مردان و زنان در ادارات و صنف‌ها نظارت کنند.

انتهای پیام
captcha