فصل دوم برنامه «مدرسه تلاوت» ضبط شد
کد خبر: 4154217
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
به همت مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت

فصل دوم برنامه «مدرسه تلاوت» ضبط شد

خدام مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت با هدف گسترش فرهنگ درست‌خوانی، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در میان نسل نونهال، کودک، نوجوان و جوان فصل دوم برنامه آموزشی «مدرسه تلاوت» را ضبط کردند.

برنامه «مدرسه تلاوت»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با هدف گسترش فرهنگ درست‌خوانی، زیباخوانی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در میان نسل نونهال، کودک، نوجوان و جوان ضبط برنامه قرآنی «مدرسه تلاوت» را با حضور قرآن‌آموزان نوجوان انجام داده است.

فصل اول و دوم این برنامه قرآنی با حضور آقایی، قاری بین‌المللی قرآن کریم ضبط شده و روز‌های سه‌شنبه در کانال مرکز قرآن و حدیث در پیام‌رسان ایتا در حال بارگذاری است.

این برنامه قرآنی در قالب کلیپ‌های کوتاه صوتی و تصویری، با دقت نکات آموزشی مربوط به تلفظ حروف و واژگان مختلف را به مخاطبان آموزش می‌دهد.

اضافه بر این مخاطبان کانال مرکز می‌توانند تلاوت‌های خود را برای کارشناسان مرکز در پیام‌رسان ایتا در کانال «در جوار کریمه» برای کارشناسان مرکز ارسال کرده و نقاط ضعف و قوت تلاوت‌های خود را از سوی کارشناسان دریافت کرده و همچنین در زمینه حفظ، تلاوت، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به‌صورت رایگان نیز خدمات مشاوره‌ای دریافت کنند.

یادآور می‌شود، اساتید و کارشناسان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در زمینه‌های تغذیه و سلامت، حفظ قرآن، قرائت قرآن، تربیت فرزند و احکام شرعی به‌صورت آنلاین و مجازی از طریق کانال مرکز آماده پاسخگویی به پرسش‌های مخاطبان هستند.

انتهای پیام
captcha