اعلام فراخوان چهارمین جشنواره شعر و داستان «شهر من»
کد خبر: 4154389
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره شعر و داستان «شهر من»

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ شهریورماه به چهارمین جشنواره شعر و داستان شهروندی «شهر من» ارسال کنند.

فراخوان چهارمین جشنواره شعر و داستان «شهر من»به گزارش ایکنا، به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی سجادزاده، رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی با اشاره به رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره شعر و داستان شهروندی «شهر من» در موزه‌گرمابه علی‌قلی‌آقا در روز 18 تیرماه گفت: با اعلام فراخوان این جشنواره، نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ شهریورماه به نشانی www.shahrvandi-isf.ir ارسال کنند.

وی بخش‌های این جشنواره را شامل شعر، داستان، ترجمه و بخش ویژه زاینده‌رود اعلام کرد و افزود: بخش ویژه امسال با همکاری دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود برگزار می‌شود.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اخلاق شهروندی، حمل‌ونقل پاک، پسماند و بازیافت، فضای سبز و محیط‌زیست، آتش‌نشانی، حوادث و ایمنی، مصرف بهینه انرژی، تعلق به شهر و زاینده‌رود از جمله محورهای چهارمین جشنواره شعر و داستان «شهر من» است و نویسندگان و شاعران می‌توانند آثار ادبی خود را بر اساس این موضوعات ارسال کنند.

وی با اشاره به روند و نتایج برگزاری دوره‌های پیشین جشنواره شعر و داستان شهروندی «شهر من» یادآوری کرد: در دوره نخست این جشنواره 409 اثر، در دومین دوره 358 اثر و در دوره سوم نیز 329 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و همزمان با برپایی سه دوره گذشته، کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان از سوی اساتید مطرح کشوری و استانی برگزار شد.

به گفته سجادزاده، متولیان برگزاری این جشنواره امسال نیز درصدد برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان همزمان با برپایی جشنواره هستند.

وی تصریح کرد: اختتامیه این رویداد ادبی همزمان با شب یلدا در 30 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و پس از اهدای جوایز به برگزیدگان، از آثار ارسال‌شده حائز رتبه برای چاپ کتاب حمایت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha